De Jong's Autobedrijven, Dichterbij dan u denkt!

 

  • De Jong's Autobedrijven staat voor automobiliteit in de ruimste zin van het woord en heeft de volgende diensten:

  • Citroën dealer en Erkend Reparateur - Katwijk

  • Universeel onderhoud alle merken - Katwijk Autoschadeherstelbedrijf - Katwiijk

  • Shellstation - Katwijk

  • Lease - diverse mogelijkheden

 

Ruim 50 jaar historie (sinds 1962)

Het autobedrijf is opgericht door Jaap de Jong, de vader van huidige eigenaar, Harold de Jong. Daarvoor verhuurde Jaap de Jong vanuit een ruimte achter de sigarenwinkel van zijn ouders, eerst brommers en later auto’s. Zijn broer, Teun de Jong, voegde hier vervolgens ook taxiactiviteiten aan toe. In de daarop volgende jaren breidde het bedrijf zich gestaag uit. Naast het officiële Citroëndealerschap in 1971, kreeg De Jong’s Autobedrijven er ook pompstation en wasstraat bij.

De Jong’s Autobedrijven is altijd het toegankelijke familiebedrijf gebleven. Persoonlijk contact, service en klantgerichtheid blijven bij ‘De Jong’ altijd voorop staan, ze nemen hun slogan “Dichterbij dan u denkt” daarom ook heel serieus. Niet alleen letterlijk, maar ook heel toegankelijk voor de klant door een persoonlijke benadering. Een visie die De Jong’s Autobedrijven ook de komende 50 jaar wil blijven handhaven.

 

Klanttevredenheid

Om aan de steeds veranderende wensen en eisen van de klanten te blijven voldoen investeert De Jong's Autobedrijven constant in kwaliteit en service. Het belang van de klant staat voorop en persoonlijke aandacht is het streven. Zo is er een persoonlijke klantensite (mijn.dejongsautobedrijven.nl) geïntroduceerd, waar iedere klant zijn/haar gegevens kan inzien en op de hoogte wordt gehouden van belangrijke zaken met betrekking tot zijn/haar auto. Tevens draagt deze site bij aan een intensiever contact en kan er sneller ingesprongen worden op behoeftes en wensen.

Toch kan het gebeuren dat niet alles is gegaan zoals verwacht of beloofd; een menselijke fout is immers zo gemaakt. Dat realiseert De Jong's Autobedrijven zich maar al te goed en streeft ernaar voor alle klachten/opmerkingen samen met de klant een oplossing te bedenken of meer duidelijkheid te scheppen. "Bent u niet tevreden of heeft u een goede tip om onze dienstverlening te verbeteren? Dan verneem ik dit graag van u. U kunt uw klacht of opmerking doorsturen naar onderstaand mailadres." Harold de Jong: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.