Beoordelingen en ervaringen De Jong's Autobedrijven  

De Jong trots op 1e plek en 3e plek in Landelijk ANWB-onderzoek.

In januari 2005 werd De Jong's Autobedrijven door de ANWB beoordeeld op de kwaliteit van een grote onderhoudsbeurt. Dit betrof een werkplaatsonderzoek onder een groot aantal autobedrijven in heel Nederland. Hierbij is De Jong's Autobedrijven als winnaar uit de bus gekomen. Deze nummer 1 notering bleef niet geheel onopgemerkt in de pers, de hele dag werd De Jong's Autobedrijven bezocht door cameraploegen en journalisten. In de zomer van 2009 scoort De Jong's Autobedrijven opnieuw uitstekend in een door de ANWB uitgevoerde test onder 77 autobedrijven. Met een 9,4 behaalt De Jong's Autobedrijven de derde plaats in een landelijk uitgevoerd onderzoek van de ANWB. 

In het ANWB afleverbeurtenonderzoek (gepubliceerd in de zomereditie van de Kampioen) werd kritisch gekeken naar de kwaliteit van de afleveringsbeurt van een tweedehands auto. Na aflevering van een gebruikte Citroën C5 (bouwjaar 2003) door De Jong's Autobedrijven, is deze door de mysterie klant aangeboden aan de ANWB voor deskundig onderzoek. Als eindresultaat werd een 9,4 uitgedeeld (landelijke gemiddelde 7,3); een resultaat waar de medewerkers en directie van De Jong's Autobedrijven blij mee zijn.

Natuurlijk is De Jong's Autobedrijven trots op de behaalde resultaten, waarmee de kwaliteit en visie van De Jong nog eens onderstreept worden. Het is dan ook de grote uitdaging voor alle medewerkers deze notering te behouden en mogelijk nog te verbeteren.      

Bron: ANWB Kampioen editie januari '05    Klik hier voor het ANWB-onderzoek - Januari '05  

Bron: ANWB Kampioen editie juli '09    Klik hier voor het ANWB-onderzoek - Juli '09  

» April 2011 - Sterkste Schakel in sector Automotive

April 2011 - De Jong winnaar Automotive Sterkste Schakel 2011

De directie van De Jong's Autobedrijven heeft met trots een belangrijke prijs voor klantgerichtheid in ontvangst mogen nemen. Bij de Sterkste Schakel 2011 verkiezing op 15 april 2011 is De Jong's Autobedrijven als winnaar van de sector Automotive uit de bus gekomen. Daarnaast is De Jong's Autobedrijven nummer drie geworden van alle sectorwinnaars. Een hele eer en een goede motivitatie voor de medewerkers van De Jong's Autobedrijven om zich te blijven verbeteren. Hoewel het belangrijkste aspect klantgerichtheid is, is daarnaast ook gelet op het personeelsbeleid binnen De Jong's Autobedrijven en de toekomstvisie.    

 

 

 

 

Juryrapport Verkiezing Sterkste Schakel 2011

De Jong's Autobedrijven Sectorwinnaar Automotive Sterkste Schakel Verkiezing 2011

De slogan van het bedrijf “Dichterbij dan u denkt” wordt nadrukkelijk in de praktijk gebracht. Dichterbij betekent in dit verband: lokaal en mensen.

De kernwaarden: “Klantgerichtheid, vertrouwen, persoonlijk, professionaliteit, resultaatgerichtheid en betrokkenheid” zijn meer dan zichtbaar in de praktijk richting klant en personeel. Het bedrijf verdient de Sterkste Schakel in de Sector Automotive met verve en dan is het een prijs voor alle mensen van het bedrijf